suju♥snsd..…,•’``’•,•’``’•,

 

سلام دوستان گلم. اول از همه خودمو معرفي کنم. مارال هستم 18 سالمه. و رشته ي رياضي درس ميخونم و چون خرخونم زياد نميتونم اپ کنم. اما سعيمو ميکنم. توي وبلاگم کليپ و اهنگ از سوجو و سونوشيده و در صورت امکان از گروه هاي ديگه هم ميزارم. فقط خواهشا نظر يادتون نره. به زودي داستان هم ميزارم. اگر کسي خواست نويسنده هم ميپذيرم.



نظرات شما عزیزان:

الینا
ساعت13:09---28 شهريور 1392
شلامممممممممم عجیجم وبت خیلی عالیه منم طرفدار این دو گروه هستم
منو با عنوان *ستاره های کره جنوبی*لینک کن و حتما بیا بهم بگو با چه عنوانی لینکت کنم منتظرم


الینا
ساعت13:08---28 شهريور 1392
شلامممممممممم عجیجم وبت خیلی عالیه منم طرفدار این دو گروه هستم
منو با عنوان *ستاره های کره جنوبی*لینک کن و حتما بیا بهم بگو با چه عنوانی لینکت کنم منتظرم


babykyu
ساعت13:38---24 شهريور 1392
سلام...متاسفانه فیلی شدیم! لطفا ادرس جدیدمون رو بلینک و بهمون خبر بده تا بلینکیم! مرسی!

SaBa~BaByKris
ساعت21:52---23 شهريور 1392
سلام دوستان عزیز

فنکلاب ما حذف شد...! لطفا با آدرس جدید لینکمون و لوگومون رو درست کنید...و بعد خبر بدین..! با تشکر[بوسه]


SaBa~BaByKris
ساعت1:58---18 شهريور 1392
Slm Azizam~~ Bdo bia Upam..Tavalode Dustame..bia behesh lotfan Tabrik begu...:x kheili ham mamnun...Montazeretam:x Bussssssssss:x

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 15 شهريور 1398  18:21  به قلم :   maral  ™